Blogg

Så nu har jag gjort det många andra har gjort och jag har skaffat mig en blogg. får vi hoppas att jag orkar skriva här;)

Sitter faktiskt på jobbet nu och gör detta, ska strax gå ut i det fina vädret och ta en promenad:)

Mamma och Lisa har åkt till Öland med puh för att tävla och samtidgt så fyller jannica 30 år så de ska gratta henne, känns lte tråkigt att man inte kan följa med. Det var ju ett bra tag sedan jag såg dante som hon har köpt av oss men snart kommer hon ner till oss i maj:D jippi!!


Älsklingen är och vandrar med zache och en grupp konfirmander, undrar om de blir religösa nu;) haha. Får iallafall träffa honom några timmar i morgon sen ska han jobba igen men thats life. Man måste ju få in pengarna;) men jag saknar honom helt klart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0