helgen

Tävlade i lördags och det gick rent ut sagt åt helvete, hon flippade ut och skulle inte hoppa. Man har ju tur som har Johan som stöttar en och hjälper en på tävlingen. Igår kväll mådde jag inte så bra men som tur är har man en underbar pojkvän som piggar upp en, tack för att du finns andreas<3. Sen i lördags kväll så kom Boel, Rune, Linnea, Andrea och hannah till oss eller rättare sagt jag hämtade dem så att de "gamla" skulle kunna dricka;) dem var här till ett tiden men jag var lite trött så jag gick och la mig vid elva tiden och sen upp igen för att köra dem hem:) UNDERBARA MÄNNISKOR!!!!
Sen idag så gick vi upp kl 9, skönt att få sova lite längre än i lördags, då jag gick upp kl 6. ibland undrar man vad man pysslar med!!! SEn har jag ridit ut puh med lisa och pollan i skogen, det var skönt. Mea ska få gå en runda i morgon, så får vi se hur hon sköter sig. Sen ska vi ivåg på Ray and jump på tisdag, både mea och kalle ska med, får vi hoppas att det går bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0