Söndag

Slutade jobba i morse och blev hämtad av pappa då han har haft min bil. Sen körde vi och köpte bullar och kakor:) Sen hemma fanns ju älsklingen, zacke och gammelsmurfen Johan haha. Så vi år Brunch, riktigt trevligt förutom att de är lite kaxiga när där inte är fler tjejer. Typiskt killar;)
Sen blev det till att fixa stallet, pappa hade inte varit så nogrann med det när jag jobbade så jag fick fixa där ett tag, mamma skulle ju komma hem senare på kvällen så där fick ju se någorlunda hyfsat ut.
Sen blev det till att laga mat till pojkarna, en thaigryta. riktigt gott om jag får säga det själv. Sen kom det lite tråkiga, andreas skulle iväg och jobba. Han körde till stockholmo och kommer väl hem på tisdag ungefär, sen får vi se när han ska jobba igen, men som han sa den dagen den sorgen haha.

Sen kom mamma hem och det hade gått bra för henne och puh på öland, eller bra och bra. Han gick inte alls bra i första klassen, dummade sig för att där var ett blått podium, cp häst han har ju sett värre saker om man jämför när han gick breeders!! Då var där ett ännu större podium och mer utsmyckat, jaja men i andra klassen så gick han mkt bättre och de blev 2:a. Jippi!!!!!  Så det var ju roligt, ska göra en film nu i veckan på ritten, orkar inte i kväll.
Höll ju på att glömma att jag har ju ridit Poline idag, min fina lånedressyrhäst haha, ska faktiskt tävla i henne i dressyr nu i vår, har vi bestämt. Lisa är bara glad om hon slipper göra det, hon tycker att det är tillräckligt nervöst att stå på marken och titta på haha!!image2
Nä nu får det räcka för i dag ska gå och lägga mig och läsa tänkte också ringa och säga god natt till min prins;)
Ha det bra alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0