Hektiskt tid!!

snacka om att det är mkt som ska göras för tillfället! jobbade natt igår(gör det just nu också) sen på morgonen så var det inget nannade precis!! Mockade mina boxar hemma sen åkte jag iväg till barbro för att kolla madicken och självklart så hade hon inte släppt ägget!! Så det var bara att hem och sova ca 4 h och sen upp och bege sig till flyinge för att hämta småhästar till madicken!! Inom barbro så att hon fick kolla det, sen ner till anläggningen och hjälpa till att fixa izor inför clinicen. Hann käka en våffla, sen hem och fodra krafftfoder till mina hästar där hemma. Sen begav jag mig till munka då johan skulle byta mina däck(har jätte fina däck nu) och han fyllde på oljan också hmm hmm det behövdes!! Tack snälla johan. Sen iväg och jobba och här sitter jag nu!! Slutar om ca 4 h wihoo, ska då hem och sova sen upp kl halv ett, träna för rebecca halv 2 med kallisen<3 sen ska jag ev ut men jag börjar att fundera på om jag orkar det:S kanske skulle man tränat med lilleman för johan  h hmm. tror inte att jag pallar att gå ut efter att ha jobbat 2 nätter i rad med lite sömn mellan passen. jaja vi får se vad som händer.

Haha Kan bara säga att jag tycker att du är super patetisk men jag kan bara skratta åt det!! Väx upp och bli lite mogen haha. Kan bara säga tack till dig, du gjorde mig en stor tjänst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0