Vilken skillnad!

Red mea galopprundan idag, själv. Hon var super duktig men väldigt taggad.
Men det känns så skönt att hon sköter sig och jag slipper att oroa mig över vad hon ska hitta på.

Med kalle åkte mamma och jag ner till heden. Hon hade nalle, han har blivit så duktig, inte alls så tittig längre. Men den som imponerade mest på mig var kalle! Han gick i en låg rund form hela tiden! Vi har alltid fått bråcka om det när vi rider på heden. Jag insåg hur långt vi har kommit på ett år. Men behöver ibland stanna upp och fundera, försöka se skillnaden.

Nu är det på tävling på lördag så nu laddar vi, det är visserligen på träns. Det är ju inte riktigt våran grej, det funkar bättre på kandar men det är bara att rida och LE!



Kalle för ett år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0