Aha upplevelse

Tränade för Rebecc igår med kalle och chasse. Chasse hade lite kärringfasoner emellanåt men hon är mkt mottagligare än tidigare. Haha man känner sig som en nybörjare när hon jäklas med en. Men rebecca är fantastisk, en bättre tränare kan man inte hitta! Hon gav mig en aha upplevelse på kalle, jag har alltid haft problem med mina bakdelsvändningar..Jag har liksom bara puttat in rumpan och haft ytterskänklen långt bak och resultatet av det har blivit att hästarna korsar bakbenen istället för att trampa under sig.Men när rebecca förklarade hur jag skulle göra så fick jag aha upplevelsen. Något som jag reflekterade över idag är att jag alltid är nöjd efter mina träningar för rebecca.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0