Helgen!

Har ridit mkt i snön i helgen och har skrittat hästarna mkt. Dem tycker att det är rätt så jobbigt att pulsa i snön, vi har ändå snö upp till knäna på dem. Mea har jag skrittat barbacka(svimma inte nu lisa!) och hon är bara såååå underbart snäll. Hon gör ingenting utan bara skrittar på lugnt som om hon aldrig hade gjort något annat. Ibland när jag sitter på henne och hon sköter sig så fint så överväldigas jag av känslor. Vi har kommit så långt sen jag köpte henne. Hoppas att vi får en bra säsong i år.

Kalle sköter sig och gnetar på. Känns som att vi tar ett kliv framåt hela tiden och han är så positiv. Han har förändrats jätte mkt bara på några månader, man märker att han trivs nu.


Unique meas dotter


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Gud så söt! :)

2010-02-16 @ 14:25:58
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: M

Hej :) Skulle inte du kunna överväga att ha lite mörkare text? Det är ganska svårt/jobbigt att läsa så ljus text.. Speciellt för oss som precis hittat hit och vill läsa ikapp! Kram /M

2010-02-16 @ 15:15:38
Postat av: Anonym

Hærlig sommar bild, precis vad som behøvs dessa dagar !

2010-02-16 @ 18:21:20
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0