Snö snö och snö!!

Jag bir så trött på denna snö, kan den inta bara försvinna och låta oss få vår!!!
Jag skulle egentligen träna för rebecca med 2 av mina hästar men efter att det börja snöa hejdlöst så bestämde jag mig för att inte ge mig iväg, vill ju gärna komma hem också. Får se om jag kan kasa ner i morgon och rida hästarna i morgon, hoppas verkligen på det.

Lagar just nu mat, har gjort ett litet expriment! får se om det blir gott, förhoppningsvis.
Vad händer i helgen då? För min del är det hästar, hästar och hästar! Pappa har kört till stockholmo så jag har hand om dem i morgon men det har jag ju haft innan också så det ska gå bra.  Ska försöka hinna städa lägenheten så att det är klart till nästa helg i och med att den ska lämnas nästa helg och då är vi i GBG!! wihooo!! ska bli super skoj!!!

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0