Tjabba tjena hallå

Hej alla glada!!
idag har det varit en super dag!!
Jag har hållt min hopplektion och den gick super bra!! Fick jätte bra kritik.
Jag lät dom hoppa på serpentiner och jobba med blicken, vägarna och tempo. Det kändes som att jag fick bra respons av dom andra.
Sen efter det skulle vi ha en genomgång av löshoppning och kalle var en av hästarna som skulle löshoppas, han var såå duktig och tyckte att det var jätte skoj. Han hoppade ca 125 cm med en bra rygg. Tror att jag ska försöka löshoppa honom lite oftare för han blir en helt annan häst och fixar det bra själv.
Kakan var super taggad i dressyren i morse men jag tyckte att jag fick till henne i formen, skön känsla. I morgon ska vi hoppa bana wieeee.

Sov så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Just nu är det en frågastund på min blogg, fråga vad du vill ang. hästar! :)

2010-06-24 @ 20:33:46
URL: http://islandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Louise

sv:

- 1000-tack ! :)

2010-06-26 @ 20:25:27
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0