Göteborg

Har varit dålig på att uppdatera här! Sorry!
Jag har varit i Göteborg torsdag-Söndag, meningen var att vi bara skulle vara där från fredag-söndag men Lotta vann biljetter så vi åkte upp en dag tidigare! Vi bodde hemma hos Lottas moster torsdagsnatten och efter det så blev det radisson hotell(mitt favorit). Mamma kom upp med tåget på fredags morgonen och joinade oss. Kan väl säga som så här att det blev en del shopping under dessa fyra dagarna! Hittade bla ett scarpatischabrack för halva priset, en pikeur blingbling tröja för 400 kr, freejump stigbyglar och lite smått och gott(bilder på det längre ner).
Såg även del hästar som jag kunde tänka mig ta med hem bla vivecca lundbäcks häst cathara och sen blev jag väldigt kär i zoers sto Uraya, den var verkligen läcker!! Sen gillade jag Goldex men ryttaren red inte så bra men jag kan ta hästen!
Vi såg ju självklart dressyren båda dagarna och Patriks ritter var super fina, scandic var väldigt avspänd och det är roligt att han går så fint för Patrik då scandic har varit hos andra ryttare som inte har rett ut honom riktigt. Det som var riktigt skoj var att hela scandinavium hejade på patrik och gav honom stöd, jätte roligt att se efter all skit som har varit! Patriks kur var den bästa enligt mig, tyckte att adelinde fick alldeles för mycket poäng för sin ritt!
Bästa kurmusik: Patrik Kittel
Sämsta Kurmusik: Michal RAPCEWICZ- Jätte synd för hästen blev stressad av musik men vi var imponerade av den på fredagen.


Ny HL skydd. Orginalen är bäst, har haft olika kopior men dessa håller bäst!


Nytt bling pannband (endast 400kr!) det är brunt.


Nya stångtyglar, hade bruna innan och svarta bridongtyglar så det fick bli ett par nya. pris 149 kr


Mina freejump stigbyglar<3 är helt kär i dem!


scarpati schabracket, mea var såå fin i det!


Även ett verdus schabrak fick följa med hem.


Min bling tröja


Köpte även ett täcke till Ikaros, hoppas att det passar.

Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Väldigt lite färg på sakerna duu ;)

2010-03-02 @ 13:16:16
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Louise

sv:

ja, eller hur! Man ær helt chockad eftersom det blir så næra. Æven om SAS ær ett stort føretag kænns det lite extra æn ett "vanligt" mord!

2010-03-04 @ 10:07:01
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0