Kärlek kärlek kärlek<3 Fy vad fin han var ...

img_8394 (MMS)

Kärlek kärlek kärlek<3 Fy vad fin han var att rida idag, idag var han verkligen framme för benen. Den känslan jag hade idag har jag nog inte haft innan. Idag kändes det som att vi kunde göra allt. Det låter kanske lite knasigt men det kändes som att sitta på en Grand prix häst. Jag vet att uppdateringen är lite dålig för tilfället  men har praktik på Halmstad sjukhus, så har lite att göra för tillfället men det är så skoj!!!!  Jätte rolig avd med super bra personal, har redan fått göra mycket. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Ok, är den Pikeuren i softshell eller finns den i både och? Jag gillade att softshellen kan va tight, men stretchig :)

En vacker dag kanske jag köper mig en Pikeur-kavaj, men då får vi nog börja prestera först.



Gött med sån go känsla som du fick på Kallemannen, d e där dagarna är det inte mycket som kan få ner en på jorden inte :)

2011-04-10 @ 18:36:50
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0