Julen

Måste nog säga att denna julen var en av de bästa på länge! Firade jul med stallfamiljen söndagen innan jul och sen firade vi jul med Louise, zeth och prinsessan Nova<3 Det var helt underbart! Det kändes så avslappnat! Tyvärr började jag jobba kl sex :( men det är pengar! Men som sagt vi hann äta mat tillsammans och dela ut julklappar och umgås. Jag fick jätte fina julklappar! Jag fick:
 -En jätte mysig fleecejacka med huva från pfiff
 -En rosa fleece tröja
-Ett fleecetäcke med hals
 -Cupcakesplåt
 -Min favoritparfym Ed hardy Love kills slowly
 -Fuschia eskadron lindor -En bok om cupcakes
-En förstoring på Maistro och en bok med fotografier på hundarna.
 -Jätte fina "ljusfat" -Presentkort på Hm från jobbet
 -Ljuslykta

 Som sagt massa fina julklappar. Bjuder på en underbar bild på prinsessan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0