Årets!

Snodd från Lotta


Årets hästigaste...

Årets bästa:

Att vi behöll min fina prinsessa<3

Årets sämsta:
Att mea skadade sitt öga TVÅ gånger!

Årets roligaste:
Att ha haft en bra säsong med mina hästar

Årets sorgligsate:
Att behöva ta farväl av Madicken.

Årets tokigaste:
Att jag hoppade kalle barbacka( Lottas inflytande!)

Årets bästa köp:
Min nya sadel Ordo equest Venus!

Årets sämsta köp:
Tror faktiskt inte jag har gjort några dåliga köp, inte vad jag kommer på iallafall!

Årets bästa tävling:
Det är nog lätt Sommarcupen i Helsingborg. Vann en klass var med hästarna. Otroligt nöjd med den dagen!

Årets sämsta tävling:

Faktiskt Åstorp med Molly när hon flippade ut. ( men tvåa nästa dag ;) )

Årets avramlig:
Ramlade av en unghäst och fick problem med ryggen ett tag.

Årets sötaste:
Min fina fölis ludde<3

Årets ridna hästar:
Kalle, Molly, Nalle, Mio, Mini, Kakan, Chasmine och några provridningar med Lotta.

Årets inspiration:
All träning för Falk, det räker att jag tänker på träningarna så kan jag känna mig inspirerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0