ZZZZZZ

Känns som att jag skulle kunna gå och lägga mig nu men det är ju lite tidigt. Men det blir tidigt i säng och tidigt upp då man ska till Varberg i morgon. Ridit mina fina hästar och båda skötte sig riktigt bra! Jobbade med tempoväxlingar på båda hästarna. Efter att ridit Molly så insåg jag att hon måste klippas, hon var plaskblöt!! Konstigt för hon har inte jätte lång päls men det är bara att klippa.
En sak till att lägga till på listan på allt som ska göras denna veckan, suck!

 Kalle var riktigt duktig idag, kunde till och med rida sluta i galopp idag utan massa bråk, han fick mkt beröm och det är något som jag inte får glömma att ge honom.Han blir så mkt medgörligare då, så ska försöka ha det i bakhuvudet.

 Just nu är jag såååå sugen på att rida ut mina hästar men det är inte så lätt när man kommer hem när det är mörkt, så jag håller tummarna för att det ska vara okej väder på fredag när jag är ledig så båda hästarna kan få ut och galoppera.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0