Ny kommer lite uppdatering!! Kommer bara i...

img_9576 (MMS)

Ny kommer lite uppdatering!! Kommer bara i lite oordning. Idag har Kalle och jag varit och tävlat, red msvc:1. Har haft problem med skolorna då Kalle stoppar upp i skolarna och tempot blir jätte segt blääää men idag funkade det!!! Ja iför sig var dom inte super men det kändes mycket bättre. Har ändrat min uppladning och ska se om den funkar i längden! Idag funkade den så ska använda mig av den på torsdag när jag ska till Lund.  Men tillbaka till själva ritten!!!  Programmet flöt på bra hela tiden och jag hade en fantastisk känsla igenom hela programet. Han var lätt och luftig och framme för benen, fan vad skönt och jag red aktivt yeah!!!! Visst där var några smågrejor att jobba på men fick bl.a. En åtta på mina vägar inte dumt!! Red ihop 67.9% och det blev en fjärde plats. Kände mig så glad efter ritten, kan inte beskriva känslan men var nästan tårögd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0