Resultat från björbäck. Hmm mm hur ska jag...

img_3346 (MMS)

Resultat från björbäck. Hmm mm hur ska jag summera den helgen?! Blandade känslor i båda klasserna. Började med att efteranmäla mig till msvc:1. Red progammet, inga stora missar men jag var sjukt irriterade på mig själv när jag kom ut från banan. Hallå malin, vad fan sysslade du med där inne? Blev alldeles för passiv, vilket resulterade i att Kalle hängde i handen. Enligt dom så såg det så syntes det inte men det stör mig!!! Resulterade i 62, nånting % och det blev en tionde placering. Tyckte att domaren var snål ( och det var jag inte ensam att tycka), tyckte att den var värt 64-65% men så är dressyrvärlden. Dagen efter var det dags för msvc:2. Kände mig mer fokuserad och red mer inne på banan men hade några småmissar och han kändes matt emellanåt. Men helt okej runda och jag var mycket mer nöjd med denna rundan. Även här slutade jag på 62% snålt!!!! men tog ju nya tag in för Klippan och det funkade ju wieeeeee


Kommentarer
Postat av: tess

Sv. Finns på Hippson och i vissa butiker, ligger mellan 500-600 kr. Finns i vitt, rosa, marin :)

2011-05-30 @ 20:52:15
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/
Postat av: karolina

Hej, har du fått mina meddelanden/mejl? Mvh/Karolina

2011-06-02 @ 12:13:51
Postat av: linda

Sv: ja då dem inte klara av att gå ut i hagen tojje är välsigt social^^. Så fick han och den andra åka hem -.- dem fixa inte andras hästar eller ja. Hitta ett vid ullared så de är ju en bit men dem flesta har ju släppt här och vill då inte ha in nya ju:/ han är ju världens snällaste mot andra hästar men ja. De får bli så:)

2011-06-09 @ 11:19:38
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0