Sadeltrubbel

Jag blir knäpp snart!!!!
 
Har inte berättat om detta tror jag men jag har har sålt min Tekna dressyrsadel!!! Mina ben "passade" inte riktigt till sadeln och jag fick skavsår på innsidan av knäet. jag som älskade den sadeln!!  Men jag sålde den för en vecka sedan och nu letar jag efter en ny!

Har provat några och ska fortsätta prova några andra, ska förhoppningsvis till Little shop of horses nästa vecka, vi väntar in en globus ordo equester sadel som zanna skulle ta hem så att jag kan prova den också. Tycker att det är svårt att hitta svängda sadlar till vettiga priser hmm.

Har ni några tips på svängda sadlar?


Kommentarer
Postat av: Thea

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 19:56:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0