Gårdagen

Gårdagen var verkligen busy, kändes som jag mest satt i bilen och körde/åkte. Men jag fick gjort allt jag skulle och det känns bra!

Katja kom till Molly och är var en liten bit kvar av vargtanden på vänster sida så nu är den borta och det känns skönt. Nu är det avklarat men hon ska gå på hack resten av veckan.
Det är så roligt för alla som träffar molly blir kära henne för hon har så underbar personlighet och katja var inget undantag haha

Red cosmos i skogen med mamma och nalle. Cosmos kan ibland tycka att tyglarna är hans haha så då får jag berätta att näää det är de inte alls för de är mina. Men han är för go, fast han är alldeles svettig så är han lika framåt i slutet. Han är en riktig liten duracell kanin men han är snäll!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0