Ändring av tävlingsplaneringen!!

FÖR VI HAR KVALAT TILL FALSTERBO!!!!!  WIHOOOOO

Vi åkte upp till Kungälv för att rida de sista kvalen och hade anmält till tre klasser varav en var MSVC:1.

På lördagen red vi LA:3 och fick till en rätt så bra ritt. Vi landade på 72,25% och vi vann klassen. Efter det tändes hoppet, skulle vi klara det?!

På söndagen var jag nervös och det var mitt supportteam också! Vi red LA:4. 
Hon kändes fin på framridningen och kändes mer taggad än på lördagen, perfekt! Inne på banan var hon jätte fin och vi fick nior för första gången! Vi hade sju st nior!!! Och procenten blev 77,56!!!!!!!! Drömmen blev sann, jag ska äntligen få rida falsterbo!! Då kom tårarna, lyckan var total!! detta ledde till ännu en vinst, wow vilken häst jag har!

Sen valde jag att starta MSVC för det är en bra förberedels klass för nästa år. Vi har startat den klassen en gång innan i Björbäck men då hade hon problem med sina tänder upptäckte vi efter det så den starten blev sådär. Nu valde jag att rida på kandar då jag har börjat rida på det mer. Hon kändes mycket finare denna gången och mitt mål vara att rida på över 62 % och det lyckades vi med råge!! Vi landade på 73,83% även här hade vi fått nior! Känslan var obeskrivbar!!! Ännu en första placering, har aldrig haft så här bra placeringar på en helg!!
Hon är fantastisk min lilla häst!! Nu ligger fokusen på Falsterbo men Molly börjar med två välförtjänta lediga dagar och ska bara äta gräs.

Ett stort tack till alla som har funnits och stöttat mig!








Såhär firades Molly när vi kom, sen korkades champagnen upp!


Kommentarer
Postat av: Anna Martinsson

ett värdigt välkomnande för en riktig stjärna :D

2012-06-19 @ 13:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0