Bebis!!!!

Vi har fått ett föl!!!!! Cindy har fått världens gulligaste föl, han är helt underbar. Han är nu 5 dagar gammal. Helt ljuvlig!!
Så nu behöver jag hjälp med namnförslag, han ska heta efter någon sagofigur!!
I och med att han föddes i tisdags så ville inte jag lämna honom ensam när vi åkte till scandinavium så jag valde att stanna hemma men som tur är så han man helt underbara vänner, så i lördags morse fick jag ett samtal från en vän som ubdrade om jag ville ha 2 vip biljetter till scandinavium!!!! Så jag tog med mamma och vi hade en underbar dag där uppe, jag kan lätt vipa i framtiden;) Vi blev bjudna på en underbar lunch och sen blev det lite shopping, köpte en hel del grejor men jag behövde faktiskt en hel del!!!

I morgon ska jag träna kalle för Johan, får se hur det går. Har bytat bett på honom idag, kändes riktigt fin på det, så vi får se vad johan säger om det.
Tog beslutet idag att mea ska betäckas och att kalle ska vara kvar minst ett år och ska då vara min hopphäst. Det ska bli så spännande alltihopa, att mea ska få en bebis och att jag ska få utveckla kalle som hopphäst!!
Mea är ju lite knäpp för tillfället med sitt humör så jag vet inte om ska tävlas nu på ett tag utan att hon ska få gå någran pay and jump istället så att jag kan komma åt henne bättre, vi får se.

Då är det snart Valborg, det blir fest hemma hos oss, vi ska ha bål och det ska grillas korv. blir väl lite drickande också;) haha. Så det blir att åka till systemet;)


Andreas har kört och jobbat, han var egentligen inte bokad att köra förrän på fredag men det blev ändrat. Jag som trodde att jag skulle få ha honom hemma nästan hela veckan men tji fick jag. så blev det inte men jag är och jobbar nu, saknar honom fast jag såg honom innan idag. Har aldrig haft sådana känslor för någon annan innan. Älskar att vakna upp med han sidan om en i sängen eller att bara ligga och titta på honom och att han sen vaknar. mysigt<3


Ni får det så bra<3

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0