Jobb och saknad!!

Blev väckt i morse av jobbet som behövde någon som kunde jobba, skulle helst börja kl 8.00 och klockan var då halv 8. Men lyckades lösa det så jag skulle börja kl 10 istället så det var bara att hoppa i ridkläderna, ut och "slänga" på mea grejorna och snabbt lasta henne. Fick sen snabbt motionera henne på sappelts ridbana, sen hem igen kasta i mig 2 mackor, hoppa in i duschen och köra till jobbet!! puuh det var lite jobbigt!!! sen var det meningen att jag bara skulle jobba till kl halvc sju men upptäckte att jag kade batten och då skulle jag börja jobba kl halv elva så jag stannade kvar och fortsatte jobba, så här är jag nu!!! Känner mig rätt så trött, tur att man har sovande jour. Slutar kl åtta i morgon bitti, sen blir det hem och fixa med hästarna. Ska treäna med Mea på kvällen för johan, tävlingen i össjö på lördag. Ska starta 1 m. håll tummarna för mig!!! I morgon får jag träffa andreas, har lite abstinens;) Han kommer hem i natt och självklart så jobbar jag men vad gör man, så är livet!!! nu ska han inte köra förrän på torsdag så jag har honom hemma några dagar, fast han ska iväg och harva. Det är så han kopplar av haha lite gulligt.
Ta det lugnt alla, love you all but my heart belongs to some one special<3


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0