är man dum i huvudet eller???

Var och red pay and jump i måndags på heden, red 2 st 1 m. Första rundan var han så fin tills näst sista hindret, där jag som är helt dum i huvudet trycker av honom hjätte tidigt!!!!! Hur dum får man vara?! Var jätte arg när jag kom ut men gick in och startade andra en 1 m där det blev 2 ner, mina fel då jag inte kunde ladda om, jag måste lära mig det nu!!! Ska träna för johan i kväll, vi har bytat bett på honom nu och har ettt vanligt d-bett. ska se om det funkar annars ska vi pröva ett gummi pelham. Men för tillfället rider jag ju honom mest på hack i och med hans mun:( Har börjat komma igång med mea, det är så skönt så om några veckor kan hon nog börja träna så smått:) Sen får vi se hur hon sköter sig och om hon blir dräktig, vi har inseminerat henne för sista gången nu!
Jag kom inte in på högskolan:( men förhoppningsvis så får jag stanna kvar på avdelningen på ett vik:) hoppas verkligen det så kan jag söka in till våren istället.
Falsterbo på söndag med hillströms, blir väl lite shopping;)
Sen ska jag vara ridinstruktör på tisdag, ska ha hopplektioner:S är lite nervös inför det!!!!!!!!!!!!!
Ska komma på några bra basic övningar, har några i tankarna, ska fråga johan om hjälp också.

Ibland blir jag inte klok på hur människor beter sig, jag menar vad är problemet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0