Bahnhof

Majje och jag var ute igår, vi hade girls night till viss del, richard kom senare och joinade oss. Vi började med att vara på saloon då majjes gamla ex David har börjat där. Så han fick blanda till några alkoholfria drinkar till oss och sen ficjk han blanda till en Sex on the beach till mig och den var SUPER GOD:D. Sen drog vi vidare till bahnhof och man fick sig en chock när man gick in där!!!!! Där var ju knappt några folk, det har ju varit löning nyligen, vi fattade ingenting.Men vi fick rådet att gå dit på lördagar istället så det får det bli nästa gång. Så vi fick fördriva tiden med att prata med 2 av vakterna som var trevliga. Sen kom richard och gjorde oss sällskap, haha han buggade med mig för att jag skulle bli varm, snällt av honom. Där var kallt!!!! Sen började dem spela hyfsad musik;)
Vi drog hem vid halv 2 då jag skulle upp och jobba kvart i sju, är faktiskt rätt så pigg än så länge men det blir nog sängen tidigt i kväll!!! Ska börja jobba kvart i sju i morgon också men sen är jag ledig 4 dagar nästa vecka. jippi!!! Ska tävla då med kalle på lördagen i åsbo rf, han ska debutera i 1 m så han ska gå 2 st 1 m så vi får hoppas det går bra. Han har ju fått sår i munnen igen så jag ska pröva att rida på hackamore till"vardags" och hoppa på pessoa, i värsta fall får jag använda latex tejp på tävlingen för jag har svårt att få tillbaka honom mellan hinderna på hackamore.
 

Nästa helg är det ekebo festivalen, någon som ska dit??

Känns som jag bara är ute och partjar sen det blev slut med andreas, det hjälper till viss del men man känner sig värdelös, känner som om man inte är värt något. Önskar att jag kunde radera vad jag känner, det går visserligen åt rätt håll, men det känns en då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0