Varför??

Varför ska jag behöva känna så här?
Mina känslor går upp och ner, ena dagen så är jag arg på honom för vad han har gjort andra dagen saknar jag honom och är ledsen. De stunderna önskar jag att han ska höra av sig och säga att allt var ett misstag men sen när jag tänker efter så inser jag att det skulle aldrig gå för han har inga känslor för mig. Frågan är också om jag hade velat ha tillbaka det förhållandet nu när man tänker klart. Frågan är om han någonsin hade riktiga känslor för mig eller om han bara behövde ha bekräftelse efter sitt förra förhållande. Jag blir arg och ledsen när jag tänker på att han sa till mig en vecka innan han jorde slut att han hjälpte till med invigningen för min skull och för att han tyckte om mig, hur kan det förändras på en vecka eller ljög han bara? Jag skulle ha lyssnat på mitt hjärta när jag trodde att något inte var rätt, men han sa ju att det inte var något.Jag litade på dig, varför ljög du??Jag önskar att jag inte behövde känna så här men samtidigt så vet jag att jag kommer att klara mig ur det här för jag har underbara vänner som stöttar mig!!! Ett speciellt tack till Lisa och Mariana<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0