FALSTERBO!!!

Lottisen och jag ska spendera helgen i falsterbo i ett tält. jippi!! Se upp för oss grabbar:P hehe
Ska bli så roligt, falsterbo är ju årets event. Ska ner dit redan på torsdag med mammis, gabbe och marika och sen på fredag så styr lotta och jag bilen mot falsterbo. Ska bo ett enormt tält enligt lotta hihi. Blir en del shopping, ska dock inte handla något täcke enligt mamma och lotta hmm undrar om det stämmer .

Har varit och shoppat lite idag, blev ett par nya jeans, puma skor, shorts och typ caprip byxor. Riktigt nice!!
Sitter nu och funderar vad man ska ha på sig i helgen HMM jag är en sådan person som gillar att planera vad man ska ha på sig hehe.

Ha det så bra mina vänner ni vet vilka ni är<3

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha INGET TÄCKE MALIN! ^^



gaah kläder vill jag inte tänka på, jag måste verkligen tvätta haha vet inte vad jag ska ha på mig heller, har lyckats städa bort massa kläder också ^^

2009-07-15 @ 08:27:41
URL: http://lottacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0