varför?

är den frågan jag ställer mig?
All skit kommer på en gång, vet inte hur jag ska orka med det. Mår så otroligt dåligt och gråter mkt. Utåt så försöker jag visa upp en fasad så att folk inte ska förstå hur ont det gör. Men en sak ska ni ha klart för er, INGEN behandlar mig familj på det sättet!!! What goes around comes around!
Nu gäller det för oss att hitta en lösning, men många frågor snurrar i mitt huvud. orkar jag fortsätta med hästar? just nu vet jag inte. Jag är väldigt osäker på mkt just nu.

Kommentarer
Postat av: Lotta

världens största bamse kramar

Gumman, det kommer lösa sig för eller senare, jag vet att ni klarar detta! Och klart att du inte ska sluta med hästar, det är ju faktiskt den största friheten vi har! Tänk på alla framsteg du har gjort med kalle, det kommer bara fortsätta åt det hållet. Livet har sina törner och man kan verkligen inte se ljuset i mörkret men jag kommer hjälpa dig!



Ge inte upp! Finns alltid här om det är nått!!!

Maaassa kramar och kärlek!



2009-07-05 @ 08:41:52
URL: http://lottacorneliusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0