nöjd

med livet är jag, känns som att mkt flyter på bra. Det ska bli jätte skönt att flytta! längtar till 1 aug då vi får vårt lilla parhus. Ska bli en hejdundrans inflyttningsfest!!

Sen finns det saker jag stör mig på, hur människor beter sig! Ibland blir jag bara så trött men det är inte värt att lägga ner energi på det. Har bestämt mig för att nu är det slut på det och ljug inte för mig för det hatar jag. sanningen kommer i kapp en för eller senare!

Nä snart slutar man och då ska jag hem och pussa på det nya fölet och sen sova!!! Sen blir det livat, ska kolla på 3 hästar till lotta, super skoj!! Sen är jag ledig hela nästa vecka, ska ta tag i häst situationen och fixa så att det ska fungera smidigt! har några ideer på det, ska prata med tjejerna om det. Sen kommer det spekulanter i veckan både på bella och gabbe, gillar den tjejen som har provat gabbe en gång och ska prova igen!

Nä snart är det frukostdax.
Så puss på er

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0