nu sitter man här igen

och jobbar natt. Har haft det rätt så lugnt ett tag, har haft en vecka semster och sen jobbade jag bara ett pass innan midsommar så jag har haft det rätt så gött.
Höll på att somna innan när vi satt och såg på tv så nu blir det datan istället:)

Kalle har varit så fin på sistonde(förutom igår) vi har deb i 1,1m och fick bara 4 fel!!  Har verkligen haft den bästa tänkbara uppbackningen! Lotta och Lisa är fantastiska, dem peppar en så in i norden. Tack tjejer ni är bäst<3
Nu laddar kalle och jag inför björbäck, ska iväg och träna för eamon i kväll för första gången, vi får se hur det går.
Har köpt nytt bett till honom, får se hur han funkar på det för kandaret börjar bli för skarpt för honom och det är ju positivt. Så jag ska se vad han tycker om nova bettet:)

Jag längtar tills vi ska flytta, längtar efter lägenheten något enormt, jaja snart är det bara en månad kvar:) Sparar pengar allt jag kan för tillfället. Såg min månadslön denna månaden och jag blev superglad kan jag berätta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0