hoppträningen

Bloggen cpade sig igår när jag skulle skriva om hoppträningen.

Hoppade för Eamon i tisdags, kalle var den som fick följa med. Hoppade honom på pelham men tror att jag ska ta nova bettet nästa gång så att jag får lite mer tryck i handen. Jag fick beröm av Eamon för att jag red bra och red väldigt fokuserat. Men jag måste tänka på blicken!

Mea fick gå ett klätterpass, det var premiär för det i år. Jag red ut med mamma och nalle, men mea och nalle är ingen bra kombination! Det slutade att med att jag fick gå med mea till klätterbackarna, annars bara vände de och det är inte så roligt när man har taggtråd på båda sidorna!
Vi körde 2 rundor, hela vägen ner och hela vägen upp och om igen. Nalle var helt slut! Har aldrig sett honom så trött! Men mea hade lätt orkat med en omgång till, hon taktade hela vägen hem. Vi trodde inte hon hade så bra kondis men tji fick vi.


Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Kul att det kändes bra på träningen ! När ser vi dig på hoppbanorna igen ? :)

2010-04-22 @ 19:00:15
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0