Laholm

Startade 3 klasser i Laholms sommartävling. Det var tuffa startfält med många duktiga ryttare.


LA:4
Red denna klassen för att kunna känna igenom honom inför lagtävlingarna. Men usch vad hemsk han är på träns! Han vet när vi rider in på banan att han kan hitta på skit!
Vi slutade på 60,24%

MSVC:2
När jag satt på framridningen så öppnade himmlen sig och regnet bara vräckte ner. Vi båda var dygnsura och sadeln blev hal och jag fick inget stöd av sadeln. Inne på banan så fick vi inte till allt, galoppprogrammet däremot var bra. Vi fick 64,66% och en 8:e plats.

LA:6
La om min framridningen gemfört med dagen innan, skrittade i 10 min och jobbade igenom honom redan där med skolor, skänkelvikningar. Sen kändes han jätte fin resten av framridningen. Inne på banan så var det skillnad mot gårdagen, allt flöt på bättre. Missade tyvärr öppnorna och ett hack i mellantraven :( Men fick kommentaren att det var en härlig häst och att jag hade bra fokus under programmet!
Här hamnade vi på 66,74% och en 4:e plats!

Film från LA:6 kommer.


Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

Vilken fin bild!

2010-10-11 @ 16:28:42
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/
Postat av: Lisa Welin @ Sofie Svensson

Fina :)

2010-11-22 @ 11:03:18
URL: http://equiline.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0