Fina fina häst<3

Kalle är så sjukt fin för tillfället, lydig och är såå positiv! Känns roligt så nu taggar vi inför Falk träningen i början av janauari. Ska ta tag i min träning för rebecca nu också, så ska försöka träna på torsdag för henne.



Just nu letar jag efter ett OS kandar, vet jag ska ha så har skickat ut lite förfrågningar till de affärer som jag vet har OS i sitt sortiment. Har hittat en som har gett ett bra pris men väntar på några fler svar.



Detta kandaret är det jag letar efter men med xx-large nosgrimma. Sen har jag ju redan ettt os pannband sen innan.





Igår har jag fått en ny elev. En tjej som har en 4 åring. Hästen är skäck och är jätte söt! En väldigt trevlig häst och såklart är hon också väldigt trevlig. Ska bli skoj att följa deras utveckling.


He en bra dag!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0