change of plans

hade planerat att jag skulle träna chasse för eamon i morgon men hon hade lyckats få upp sin dörr och hade gått ut och ätit en del olika krafftfoder. Så det blev ju ingen ridning på henne idag och det känns ju inte läge att träna på henne i morgon även om hon mår bra. Så efter lite fundering och rådfrågande av mamma så bestämde jag att mea ska få vara med istället, vi ska ta det lugnt. Det ska bli såå skoj, Får se hur hon beter sig i morgon men hon har ju iallafall ändrat sig här hemma. Det ska bli så spännande! Det låter kanske töntigt men jag har kämpat med henne så länge. Jag har haft 2 hästar i mitt liv som har varit speciella och jag trodde aldrig att efter papageno avlivades att jag skulle kunna hitta en häst som betydde lika mkt som honom men det har jag i mea. Det är helt underbart när man hittar sin "soulmate" i sin häst.

Har du hittat din "soulmate"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0