Hippson

Fick det nya nr av hippson och jag brukar gilla vad dem skriver men jag blev rätt så irriterad på ett uppslag "Stort sadeltest".
Jag började läsa och tänkte att det här ska bli intressant men efter att läst det så blev jag arg. När man läser vilken typ av häst så står där ex. passr de flesta typer av hästar men inte hästar med rejäla mankar. Det står inget om hästen ska vara rak eller svängd i ryggen för att den ska kunna ha just denna sadlen! När det gäller just denna sadlen så har vi haft den och vi var sååå dumma att vi inte provade ut den på hästen utan vi köpte den för att ryttare gillade den och det blev inte så bra.  Om man nu ska göra en sån artikel ska man inte  då rekommendera att man ska anlita en sadelutpassare så att det blir rätt, annars kan ju hästen muskla sig fel! Jag kan ytcka att man skulle gjort en artikel med Peter Winslow som är den som examinerar sadelutpassare
.
Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för kommentaren. Det gör riktigt ont, och det blir inte bättre av all kortison jag får heller.. Könns ganska hopplöst !

2010-02-21 @ 19:10:03
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0