uppdatering

Jag är verkligen super dålig på att uppdatera, ska se om jag kan bättra mig!

Idag ska jag iväg till Little shop of horses för att prova ut Globus nya sadel Tekna. Ska ta med mig chasmine och kalle. Kalle är visserligen till salu men jag måste ju ha en dressyrsadel till honom och sen är mea väldigt lik honom i ryggen så förhoppningsvis passar den henne också! Tack och lov att man har Zanna, för det finns nog ingen som engagerar sig så i att hjälpa en. Vi tycker att hon är helt fantastisk!!
Ska ta ut chasmine och låta henne jobba i snön på fm så hon inte exploderar hos zanna, det har ju inte blivit 100 % ridning på hästarna pga av vädret, jag vill ha vår nu!! Jag skulle behöva klättra med mea så hon musklar upp sig ordentligt. Ska försöka rida henne i snön idag om hon inte kastar av mig. Förhoppningsvis blir det träningv för rebecca på söndag med kalle och chasmine. Hade tänkt försöka träna med mea i slutet av nästa vecka. Ska även börja rida lite bommar med henne och hoppa mindre hinder.

Sen är det ju eamon träning på tisdag, det får bli chasmine som får följa med. Mea är inte riktigt klar för det, hon ska ev på hoppkurs för micke nolin 23-24 feb. väntar på svar från dem. Har bytat klubb som jag tävlar för så nu är det Åstorp rf, känns väldigt bra. Det är min gamla hemmaklubb och vi har alltid trivts super där. Där är lite prisskillnader mellan Åstorp och båstad!
I Åstorp kostar medlemskap och ridanläggningsavg 700 kr och då kan du hur många hästar du vill.
I Båstad kostar medlemskap och ridanläggningsavg 2400 kr och då ingår bara en häst och man får betala 200 kr extra per häst.
Lite skillnad!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Corneliusson

ahha det var på tiden du uppdaterade.. När ska du isf träna på söndag? Jag kanske kan filma/fotografera? puss

2010-02-05 @ 09:47:44
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/
Postat av: Jolin

Vääldigt fin häst, är den din? :)

2010-02-09 @ 09:31:14
URL: http://pirouette13.blogspot.com
Postat av: malin

ja han är min men han är till salu. Tack så mkt :)

2010-02-10 @ 17:47:46
URL: http://mea84.blogg.se/
Postat av: Linnéa

vilken fin häst du har :)

2010-02-12 @ 00:18:14
URL: http://hastliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0