Avslutning

Har pga av förklarliga skäl inte uppdaterat.

Men får ju berätta om sista dagen på kursen.

Vi började dagen med att rida varsitt dressyrprogram, vi fick rida fram själva vilket var väldigt skönt då jag kunde rida kalle på mitt sätt. Han blev lite spänd i programmet men vi red ihop 75%, visserligen dömde Lottie snällt men jag var nöjd.
Efter att alla hade ridit dressyren skulle vi hoppa, de flesta av oss hoppade en bana på 90 cm-1m, kalle och jag gick nolla. Han var så fin! det kändes som det var "gamla" kalle jag red.
Sen efter lunchen var det dags för terrängen, det var det lättaste kändes det som, kalle tyckte att det var jätte skoj, vi fick ett litet stopp men annars var han jätte fin. Efter att kalle och jag hade hoppat våran runda så fick vi agera lite draghäst, kalle skötte det bra!

När all ridning var avklarad så fick vi en god 3 rätters middag och våra betyg. Fick VG i alla ämnena, Vg är det högsta betyget man kan få i denna kursen. Så jag är jätte nöjd.

Ett stort tack till Lotta som följde med och var ett stöd under dagen.
Bilder kommer sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0