Ögonen går i kors

Så trött är jag i dag, skit trött!!
Ska snart krya ner i sängen. I morgon ska jag ha min dressyrlektion, ska gå igenom galopp fattning. Det känns lite nervöst usch.

Idag har dagen gått i ett, vi hade ett extra teoripass på kvällen så vi slutade inte förrän kvart över sju sen mockade jag i raket fart så jag kunde åka hem och plugga på om galoppfattning. Man ska ju säga det så fackmässigt rätt som möjligt.

Kakan har skött sig idag också men hon vill hitta på roligare saker tycker hon haha. Idag skulle vi travhoppa men det ville hon inte, roligare att galoppera ju! Men sen kom jag på hur jag skulle göra och då blev hon jätte fin men fick ju göra tvärtemot vad Lottie har sagt att jag ska göra.
Idag fick vi bekräftat att vi ska sluta en dag tidigare, allts nästa tisdag. Vi måste bara lösa problemet med transporten. Men det löser sig!

Sov så gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0