Vilken dag!

idag började inte dagen så bra precis, när jag kom till stallet så hade kakan slått sig på ögat och var super svullen. Och det blev till att mamma fick komma och hämta henne och köra henne till Barbro.Väl hos Barbro hade svullnaden börjat gå ner och det var inte så farligt. Vilken lättnad!
 Så kalle har fått hoppa in som kurshäst, men han gick super fint på hoppningen idag!! Ska bara rida en lektion i morgon och sen på tisdagen är det avslutning, håll tummarna för att jag klarar alla prove. Idag har vi haft 2 teoretiska prov och i morgon ska vi ha de 2 sista usch!!

PÅ em har vi varit och badat!!! På vägen till stranden hade vi allsång i bilen och vi klämde in 5 personer i min lilla bil och stereon på högsta volym med underbara låtar så som heaven remix m.m lovely!!
Sen har det varit en del plugg i kväll men jag tror att jag snart ska krypa ner i sängen snart så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0