Avd 23

Jag jobbar natt! Blev upringd i måndags och blev tillfrågad om jag kunde hoppa in och jobba tisdags natten. Det blir ju lite extra pengar och sen älskar jag ju att vara på 23:an :D

När jag kom ner i kulverten så spreds sig lyckan i min kropp! Alla dessa dofter och ljud, det kändes som att komma hem! Att få sätta på sig sin vita "uniform" det är lycka. Att veta att jag går till en arbetsplats som får mig att må bra, det är lycka på hög nivå. Nu är det inte många timmar kvar på passet, längtar till nästa gång någon är sjuk så att jag kan få hoppa in och jobba extra...

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Malin,

Grattis till resultaten igår!



Jovisst kan jag tänka mig Ängelholm. Örkelljunga går väl åxå, men då ska det vara åt södra hållet, inte norra.

Vet du någon som vill hyra ut så får du mer än gärna tjoa till.

2010-05-23 @ 10:20:12
URL: http://tinatjejen.blogg.se/
Postat av: Louise

sv;

- Ja, det gör det verkligen. Sakta men säkert börjar jag återvinna självförtreondet igen !

2010-05-24 @ 08:53:14
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0