Tävling i Laholm

Hej hej
Har varit och tävlat i laholm i dag med Chasmine och kalle. Gick upp kl 5 i morse blää, känner mig rätt så trött just nu.
Chasmine gick riktigt fint och var mycket lugnare denna gången. Startade LB:2 igen, tycker att det är ett bra program. Hon fick 66.6%, så vi höjde oss med 8%, tror att vi blev 10 av 28.3 poäng från att bli plac!
Kalle var fin på framridningen, han gjorde några byten av sig själv och det var hans problem byten haha är en liten knas! Inne på banan så blev han väldigt matt och jag fick slita, det kändes jätte hemskt men det såg mkt bättre ut på filmen. Fick 60,6% och det tycker jag är snålt! Men jag får ha i åtanke att det bara är kalles fjärde dressyrtävling och första inne! men vi satsar vidare mot nästa helg!






Avslutar med en fin bild på min prins<3

Alla bilderna är tagna av underbara Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0