Förkylningen börjar gå åt rätt håll!!

I morgon ska börja på praktiken igen, har varit hemma i 3 dagar från den :(
Känner mig lite stressad över att hästarna har fått vila dessa dagar, speciellt kalle i och med att Falk kommer på måndag!!
Men jag har en plan!
I morgon skrittar jag kalle, kanske lite jogging. Fredag joggar jag kalle och tar molly på lina. Lördag rider jag kalle och molly på banan. Söndag rider jag ut kalle i skogen, ska försöka flörta med lotta då också om hon hade kunnat rida med på molly samtidigt, Jag jobbar nämnligen till 5! Annars får pappa rida henne i värsta fall eller kanske mamma. Molly är så snäll, så mamma kan rida henne. Jaja det löser sig förhoppningsvis :)

Mutade Kalle med ett äpple idag( ett av nalles äpplen hehe) tyckte synd om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0