Nosgrimman

Jag är av den åsikten att nosgrimman ska vara rätt tillpassad och ordentligt åtspänd! Hatar när nosgrimmor är för löst spända, är det en häst som jag ska rida så kollar jag det direkt och spänner den så den sitter ordentligt! Den är den för att den ska göra nytta, annars kan man lika bra strunta i den!

Om nosgrimman inte är rätt tillpassad kan huden mellan nosgrimman och bettet klämmas och det kan bli sår! Sen tycker jag att det är sååå fult om nosgrimman sitter för långt ner!

Själv föredrar jag aarchennosgrimma, är inte så förtjust i remont nosgrimma.

Vad är era åsikter?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du vet mina ;) haha

2011-04-13 @ 09:08:41
URL: http://hastfotografen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0