Listan

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida? Började rida hemma, hade egen shettis när jag var ca 1 år
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Mina förädrar först och främst.
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Har lärt mig super mkt på Champion men alla hästarna har klart bidragit till vad jag har lärt mig.
4. När började du tävla högre än klubbtävlingar?:Tror att det var 1996 med min sista d-ponny Mistral.
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Cappuccino än så länge;)

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: En häst som patrik hade som hette Diego men annars Hassles Papageno<3
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?:Champion & Cappuccino
3. Vad är det svåraste program du ridit?: MSVB
4. Vad tävlar du för klasser?: LB-MSVC
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Har inte tävlat än i år.

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Kalle 135 cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?:Umethist 120-130 cm
3. Vad tävlar du för klasser?:har tävlat upp till 1,1m
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Tävlar inte hoppning.
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?:------

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?Bella!!
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?.
3. Vem är den minsta hästen du ridit?:
Nicke, min shettis jag hade när jag var liten
4. Vem är den största hästen du ridit?: Tessan
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Gröna kortet var bara ett prov
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Mistral
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Mistral
8. Vem är den häst du tog din första placering med?:Mistral
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Champion
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?:Mistral, Cappuccino och Champion

Antingen eller:
Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning
Utomhus tävling - Inomhus tävling
Satsa för seger - Fis ridaberor på vilken häst jag rider och vilka klasser.
Vitt schabrak - Personlig färg - Egendesignat vitt schabrack från scarpati och equiline! Of course ;)
Spilta - Box
Spån - Halm
Räcke - Oxer
Kompisar i hagen
- Ensam Om det funkar med kompisar så of course men vissa kan inte gå med andra!




Kommentarer
Postat av: Tina

Ah, säger du det? Jo.. Falkenberg e ju en bit att åka bara. Kanske en tvådagars då :)

2011-04-12 @ 21:06:35
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0