Ett av mina favoritmärken

Är Otto Schumacher, visst det är ett "dyrt" märke men du får vad du betalar för!
Jag har ett rundsytt schumacher kandar "lack" med vita swarovskistenar, älskar det!! Och kalle är så snygg i det!
Sen har jag även 2 st träns rundsydda of course ;) Ett svart med blåa och bruna stenar, det är det som jag använder till kalle när han rids på träns.
Sen har jag ett brunt som jag ska "göra om". Chili ska ha det och han är rödskimmel så svart blir inte så snyggt!! Ska beställa en bred nosgrimma till det och ett nytt pannband till hösten/vinter. Men har inte beställt färg på stenarna, har ett tag på mig att fundera ;)

Om man ska köpa ett OS träns så kan jag rekommendera Marietorps ridsport dom har även andra jätte fina saker! Vi har bara träffat dom ute på tävlingar och mässor men vi ska ta oss i kragen och åka ner till dom!



Mitt lack kandar självklart med spenger bett ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Johansson

Hej!

Vilket snyggt lackat kandar!! var har du köt det och vad kostardet, är det beställningsvara?

Mvh/

Ann-britt, Stockholm

2011-04-01 @ 00:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0