Tjolahop

Precis hemkommen från Lotta, hon bjöd på våfflor! Eller rättare sagt jag bjöd in mig själv igår hehe men det var mumsigt! 

Idag har vi varit och ridit hästarna i åstorp, jag hade molly med mig. Måste bara säga att jag är så imponerad av henne, första gången hon har varit på ett nytt ställe och hon var cool lugn! De3n som köper henne får en super fin häst<3

Under tiden som hon är kvar så satsar vi på att starta LB i björbäck, tror nog att hon kommer vara redo för det då.
Har även ridit min fining<3 Har börjat komma in i sättet som Falk vill att jag ska rida honom för tillfället.
Ska ner med honom i morgon också, tyvärr verkar det som att vi inte får till någon hoppning denna veckan, synd! Måste försöka få till det nästa vecka!

Kram på er<3


Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0