Min egna födelsedagspresent

Som jag har gått och längtat efter mitt Anna scarpati schabrak! Beställde det på breeders och har längtat efter det jätte länge haha ganska sjukt egentligen!
Men så igår så kom det, så det blev ju en liten födelsedagspresent till mig själv! Det tog mindre än 6 veckor att få det och det blev jag riktigt imponerad av!
Beställde ju egentligen 2 as schabrak innan Falsterbo på bengts hästfoder men när det hade gått 12(!!!!!!) veckor och de som hade beställt på Falsterbo fått sina schabrak för länge sedan lackade jag ur och avbeställde dem på Bengts. Så har bestämt mig för att köpa från innrider istället för där är ju verkligen service!

Men tillbaka till mitt nya schabrak! Köpte det till Molly men Kalle fick inviga det idag och han var såååå snygg i det!

Sjukt nöjd med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0