SUCK!!

Jag blir så trött på Kalle ibland! I förmiddags på så rullade kalle fast när han stod i sm's box medans jag mockade kalles box. Normalt så brukar jag höra när han lägger sig ner för att rulla sig men denna gången så hörde jag ingenting, skumt!
Så helt plötsligt så såg jag bara hur han låg fast och han låg mitt framför dören så jag kunde inte ta mig in då han sprattlade med benen. Så jag fick klättra upp på väggen mellanväggen och hoppa ner i boxen, sen där kunde jag lugna honom. Efter mycket om och men så lyckades vi få upp honom men funderingarna att ringa brandkåren fanns där men som sagt lyckades vi till slut!

Det sjuka är att kalle har en överrullningsgjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0