Ett bra avslut

Molly och jag startade vår sista tävling för året i går. Red 4 års programmet, tyckte att vi skulle avsluta på ett bra sätt. På framridningen kändes hon fin och avslappnad till skillnad från dagen innan då vi hade haft en rejäl diskussion om vem som bestämde. Det märks att hon är ett sto i de lägena men hon brukar skärpa till sig efter de diskussionerna. Ja som sagt så skötte hon sig bra på framridningen, det var många hästar som for omkring henne. I de lägena är det skönt att hon är så cool! När jag red in på banan så blev hon lite spänd då det stod ett bord på kortsidan och i det ridhuset brukar vi träna för falk och då tyckte Molly att där ska inte stå ett bord haha. Men hon var fin genom hela programet men vi hade en liten miss och det kostade oss segern, lite retfullt men hon är ju inte så gammal och rutinerad. Vi red ihop 67,857% och det blev en andra plats. Lotta tog kort på henne och när jag fick se dem så insåg jag vilken skillnad det blivit! Lägger upp de sen när hon har hunnit fixa dem, vi har en del att göra för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0