Nu är även valackerna ridna

Har ridit kalle och sen satte jag upp på cosmos och red honom en stund.

Kalle var jätte fin, han har börjat få tillbaka sin "goddag galopp" som mamma kallar hans galopp, han galopperar med mycket mer gest igen. Massagen har hjälpt honom super, men där är en bit kvar innan vi är tillbaka i topptrim men vi ska dit igen! Men som sagt sjukt nöjd med honom idag, roligt!

Sen satt jag upp på mammas unghäst "Cosmos" och red honom en stund, puuuh vad jobbigt det är att rida en så grön häst men roligt! Han är väldigt snäll för att bara vara riden ca 10 gånger.

Nu är jag rätt så trött, tror att jag kommer sova gott i natt!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Hanna

Fin blogg!

Hoppas du får en bra dag :)

Kram!

2012-04-26 @ 20:20:35
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0