Suck

Självklart hamnade jag första utanför placering, låter kanske lite grinigt men haft det så några gånger sen Falsterbo. Men jag var jätte nöjd med henne, hon har börjat trava bättre och det är skoj. Hon blev lite tittig och spänd inne på banan så hon blev stundtals kort i halsen men hon är ridbar iallafall. Första gången jag upplevde henne som tittig men där är en del att titta på i stora ridhuset så det var en bra träning. Vi hamnade på 65,7% helt okej.

Nästa tävling är om två veckor och då ska vi ge oss på våra sista breeders kval. Tror inte att jag kommer att kvala dock, har den känslan :(
Men har en plan b isåfall!

Ha det, tjingeling

Ps appen funkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0