Trist

Vi har fått nytt schema på jobbet så jag missar årsmötet och det är sååå trist! Men inget att göra åt. Annars tycker jag att man verkligen ska gå på klubbens årsmöte, man blir delaktig i klubbens beslut(vissa) och man träffar andra medlemmar. Går man inte så kan man inte komma och ha åsikter varför det inte är si eller så eller varför det inte görs olika saker. Därför brukar jag gå på årsmöten men tyvärr inte i år.

Gillar våran nya klubb rätt så mycket, trevliga människor ( de flesta). Sen är styrelesen väldigt trevlig, iallafall den delen jag har träffat!
Just nu längtar jag efter våran vårtävling! Höll på att skriva deras men det är ju våran nu hihi
Man måste ju tänka på att man är halläning nu ;)

Ha det




Kalle i björbäck för två år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0